lördag 18 september 2010

Födelsedagskort.

Det är såååå kul med beställningar!
Detta gjorde jag i början av veckan, en beställning på ett lila kort till en kille och tjej som fyllt år.
Trodde att jag hade fler lila blommor än vad jag hade. Men Jennie kom till undsättning med några halvpärlor och lila rosor. Det tackar jag för!

Stämpeln har jag målat med Distress Ink. Det är så himla kul, men svårt, med den tekniken. Svårt att få det bra, men övning ger färdighet.

Fjärilen och texten är embossade med svart, gansigt pulver. Syns inte på bilden.
Man skulle kunna tro att jag äger en Cuttlebug när man ser spellbindern. Men den har jag ritat av och klippt ut med sax (precis som jag gjorde med förra 1-årskortet till Felicia). Mina fingrar domnar när jag klipper så jag hoppas att jag snart har en stansmaskin i min ägo. ;)

Follow DeadUntilDark Pysslar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...