lördag 30 oktober 2010

Scrappresenter och shoping.

Jag har (som en del vet) fyllt år. 30 år, för att vara exakt. ;)
Fick himla mycket fina presenter bland annat dessa (fotot ovan) i scrapväg.
3 olika sorters spellbinders och en die från Magnolia. Den kan man för övrigt se HÄR på ett kort i min andra blogg om man är nyfiken på hur den ser ut när man stansat den. Det var lite knixigt att få det bra innan man kom på hur man skulle göra. Man får ju stansa den i 2 omgångar för att den ska bli helt rund.

Själv har jag handlat på mig lite annat gott. Dies från Nellie Snellen och så 2 st från Magnolia.

Dessa julstämplarna från Magnolia trillade också ner i brevlådan. Testade några av mina dies runt dom. Beställde fler, men som tyvärr var slut.

Med i beställningen var också en hel del papper. Blommor, olika sorters stickles och lite verktyg såsom pincett och knivar. Med mera.

Så nu är det julkortstillverkning som pågår för fullt hemma. :)

Follow DeadUntilDark Pysslar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...