torsdag 4 november 2010

Scraplagret.se

Dessa 3 stämplar beställde jag igår runt kl 16.20 från scraplagret.se. Vid kl 17 får jag mail från Emma om att stämplarna fanns inne och att hon skickat dom trots att jag inte betalat ännu. Detta gjorde hon för att hon såg att jag var återkommande kund (självklart betalade jag när jag fick mailet). Så nu sitter jag här med mina stämplar jag beställde för mindre än ett dygn sedan. Detta är SERVICE, givetvis återkommer man till ett sådant ställe. Tusen tack till scraplagret.se!

2 kommentarer:

  1. Jag har lagt en del saker i min varukorg, tänkte att jag ska vänta till efter 16.30 idag för ännu mera rabatt ;) Om jag nu inte har sån otur att allt är slut istället.

    Finfina stämplar! :)

    SvaraRadera
  2. Jag vågade inte vänta, och tur var det för Brunte tog slut kort efter. ;)

    SvaraRadera

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...