lördag 2 juli 2011

Skissutmaning.


Fruarna Lilja hade en skissutmaning denna vecka som jag hakade på. Jag är med i en födelsedagsswap på Facebook så jag gjorde kortet till en av tjejerna där, därför är namnet borttaget på fotot. Jag vill ju inte att personen ska veta i förväg ifall hon är här och kikar. ;)

Jag måste verkligen ta mig i kragen och lägga upp alla grejer jag gjort senaste tiden. Jag har shopat en hel del scrapgrejer också. ;) Tex. rosbladen på kortet har jag stansat ut och emossat med min nya Nellie Snellen. I love it! En del dies och stämplar har det blivit. En stämpelförvaringspärm från Tim Holtz köpte jag. Massa massa papper.. Typ! :)

Follow DeadUntilDark Pysslar.

4 kommentarer:

  1. Har nu snubblat över ditt namn på så många ställen att jag tyckte det var dax att ta en ordentlig titt på din blogg! :)
    WOW!!! Så mycket fint! Gillar din stil skarpt och blir så inspirerad av allt fint du gör!
    Urfint kort!

    Hoppas du har en härlig helg!

    SandraD

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Har ju inte facebook längre så har ingen koll på scrapträffarna. Vet du om det är det något på tisdag? Och vad jag i så fall behöver ha med mig? Hör gärna av dig i min blogg, mail eller på min mobil.

    http://tusslingpysslar.blogspot.com/
    susanne.funesjo@gmail.com

    Har du lust får du gärna ta med dig bajsboken också.

    Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort och härliga färger på pappren. Är det magnoliapapper?
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...