fredag 19 augusti 2011

Altrad Chokladkaka. 7/100.

Nu när Pär är iväg på resjobb så har vi turen att svärmor hjälper till att passa barnen de gånger jag jobbar till kl 19.30. Det är som tur är bara 5 kvällar på en månad som jag är beroende av hjälp, skönt att det ordnar sig så bra. Svärmor hämtar dom på dagis och ser till att de får mat och fixar kvällsbestyren tills jag kommer hem. Otroligt uppskattat! Därför har jag nu gjort en altrad chokladkaka jag tänkte ge henne sedan. Jag tror inte att hon är här inne och kikar så jag vågar nog lägga upp den innan hon fått den. ;)

Follow DeadUntilDark Pysslar.

Photobucket

6 kommentarer:

  1. Vilken underbart vacker chokladkaka,
    din svärmor kommer att bli jätteglad.
    Jag altrade några chokladkakaor förra julen,kanske dags igen :)

    SvaraRadera
  2. Så fint. Vad glad hon kommer att bli. Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Vad fin Linda, hon kommer att bli såå glad <3

    SvaraRadera
  4. Wow! Din chokladkaka är helt underbar!
    Tror nog att svärmor kommer bli jätteglad för en så härlig gåva! :)

    Ha en toppenhelg!

    SvaraRadera
  5. Superfin chokladkaka, är den lika god som snygg? :)

    SvaraRadera
  6. Tack, vad söta ni är! <3
    Anna, jag tror nog att den är godare. Det är ju choklaaad! ;)

    SvaraRadera

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...