måndag 28 november 2011

Scraprum.

Då mina barn både leker och sover tillsammans på Devins rum så såg jag min chans. Jag tog helt enkelt över Haileys rum och flyttade in mina scrapgrejer. Och Hailey och hennes grejer fick flytta in helt till Devin. Jag är sååå nöjd över att ha fått ut alla pysselsaker från vårt sovrum. Kändes inte så kul att sova i det dör kreativa kaosen ni vet kan bli. ;)
Såhär blev rummet, äääälskar all förvaring jag har nu:









- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Vad härligt lyxigt att ha ett eget rum! Superbra :)
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Så härligt att få ett eget rum!! Själv sitter jag i vardagsrummet... :D

    Ha det gott!

    SvaraRadera

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...