tisdag 21 februari 2012

Veckans Skiss.

Veckans Skiss har en utlottning och skriver såhär:
-----------------------------------------------------------------------------

-Veckans Godispåse-
Ja, idag kan vi presentera en e-bok fast på engelska, proppfull med skisser och ursnygga tolkningar av 50 designers runt om i världen. Du får den som pdf-fil och det är underbart att titta på alla layouter i datorn! Det finns några svenska designers med i boken och även en av VS egna inspiratörer...
I USA finns en sketchblogg som heter Creative Scrappers och den drivs av Kristine Davidson som även satt ihop den här boken:


Det enda du behöver göra är att för att vinna ett exemplar är att:

Kopiera bilden och blogga om innehållet tillsammans med vår logga, lämna en kommentar med länk i bloggen senast torsdag 23/2 kl 23:59. Vinnaren presenteras fredag morgon:-)

http://veckansnyaskiss.blogspot.com/2012/02/veckans-godispase.html

Follow DeadUntilDark Pysslar.

2 kommentarer:

  1. TACK för tipset,
    idéer kan man aldrig få för många..

    SvaraRadera
  2. Hej Linda! Kul att du tokgillar min lo =) Har använt ett papper från Bo Bunny, som jag rispat kanterna på runt om. Den blå rutan är en så kallad distress ruta, har använt 2 färger - stormy sky och faded jeans. Även cirklarna är distress en i varje färg. Sen har jag fyllt i konturerna med svart penna. Har även gjort det på de 3 stjärnorna i övre hörnet (de är på pappret) och lagt crackle accent på. Bokstäverna har jag tagit bokstavsticker från tillhörande serie i Bo Bunny och satt dit sen fyllt i konturerna sen tog jag bort dem igen och la 3D lack på istället. De blåa stjärnorna är färgade med samma distress färger, de är i chipboard från maya road tror jag... lite streck och text med svart penna = Klar... Tror jag fick med allt, annars får du hojta till

    SvaraRadera

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...