fredag 16 mars 2012

Stafflikort i vintagestil.

I tisdags hade jag äntligen möjlighet att åka på den efterlängtade varannan-tisdags-scrap-träffen. Det var bara jag och Linda som var där, det resulterade i att vi i princip bara satt och pratade i drygt 3 h och det enda jag fick gjort var att tejpa på vintagebilden på fotomattan. :D
Resten har jag fixat med hemma. Tanken är att detta skulle bli ett bidrag till youdo´s utmaning: stafflikort i vintagestil.
Fotot var svårt att få till då det är taget med mobilen. Systemkameran hade visst följt med i makens bil idag. :)

Follow DeadUntilDark Pysslar.

3 kommentarer:

  1. Linda! Vilket underbart kort! Jag älskar vintagekort nu istället för allt råååsa som jag gjorde innan. Haha

    SvaraRadera
  2. WOW vilket snyggt kort du gjort :D Tusen tack för du är med och tävlar hos oss på Youdo :D
    Kram Dt JOhanna "pojjo"

    SvaraRadera
  3. Underbart kort!!!!
    Jättejättejättefint! Älskar vintage! :)

    Kram!

    SvaraRadera

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...