söndag 27 maj 2012

Till mors dag.

Men oj, så länge sedan jag pysselbloggade då! Jag har visserligen inte pysslat så himla mycket och det mesta av det jag skapat är lite hemliga saker som jag inte kan visa än. Ni kommer få se framöver. ;) 
Det är ju så galet fint sommarväder också så det känns nästan inte tillåtet att sätta sig vid scrapbordet!

Detta är iaf ett kort jag gjorde på beställning till mors dag. Det är gjort efter månadsskissen inne på SS

Min mamma fick ett kort och en enkelt altrad kruka. Tyvärr gör inte bilden inte krukan riktigt rättvis då jag inte fått med hela den. Men men, mamma blev nöjd iaf! :)



Follow DeadUntilDark Pysslar.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina alster din mamma fick,
    kan tro att hon blev glad..
    Må gott!

    SvaraRadera
  2. Det är inte alltid så lätt att ta kort, men det jag ser är bara såå fint. Önskar dig en bra dag och vecka. Kram Nina

    SvaraRadera

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...