fredag 8 augusti 2014

Runt stafflikort.


Hej på er!

Har jag ens några besökare längre? ;) Det är helt galet länge sedan jag scrappade. Jag har inte mått bra en längre tid, men nu så.. Nu är Karlsson på fötter igen och då har scraplusten och orken kommit tillbaka! :D
Jag och kidsen har flyttat till ett nytt hus och där har min dröm, sedan flera år tillbaka, äntligen gått i uppfyllelse. Jag har nu ett eget scraprum. Alldeles alldeles underbart!!


Jag kikade runt efter inspiration och hittade en utmaning hos Scrappa Loss där man skulle göra ett kort som inte var kvadratiskt och som innehöll någon typ av tag.
Jag gjorde ett runt stafflikort, och tagen håller min Tilda i handen.

Closeup.

Follow DeadUntilDark Pysslar.

2 kommentarer:

  1. Tack för ditt bidrag till tävlingen!
    Grattis till scraprummet, hoppas det sätter fart på ditt skapande :)
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort! Måste se till att investera i lite runda dies i större storlek! Blir alltid så inspirerad av dessa fina runda kort! :)
    Härligt med eget rum för skapande! Fortfarande en dröm jag har! :)

    SvaraRadera

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...