tisdag 17 februari 2015

Minialbum från i somras.

Detta inlägget kommer från oktober hos ELB. :)

Jag fick en idé om att göra ett litet minialbum till barnen med foton från vår tripp till Ölands Djurpark i somras.
Jag rotade fram några kartongbitar som jag skar i lagom storlekar. Målade dom svarta, gjorde hål med min BIA (bind-it-all) och satte sedan ihop dem med röd spiral.

Fotosidorna i albumet gjorde jag 11x12 cm.

Fram- och baksidan samt första uppslaget.

Alla papper inuti albumet kommer från ett semesterkit från Echo Park - Family Reunion Collection Kit. Det innehåller även journalingcards och klistermärken.

På dessa sidor har jag använt mig av läckert glittriga klistermärken från Heidi Swapp och prinsessklistermärken från Echo Park.
Jag har inte använt mig av så mycket klistermärken innan när jag scrappat så det var riktigt kul att leta fram sådant som passade till fotografierna.

På dessa sidor kommer de guldiga klistermärkena från Pink Paislee. Ett ark med havs- och sommartema. Jättefint!




Follow DeadUntilDark Pysslar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...