lördag 12 juni 2010

Countryscrap.

Nu äntligen, efter lite mer än en månad efter att jag gjorde min beställning så fick jag hem sakerna från countryscrap. Det är ett ställe jag inte kommer att beställa ifrån igen. Ok att det kan ta ett tag att packa paket när man haft rea, men inte mer än en månad.
De svarade varken på mina mail eller telefonsamtal. Jag ska väl vara glad att jag fick hem mina grejer iaf, även om några av sakerna inte var vad jag beställde...
Imorgon blir det Ikea för att köpa lite förvaringsgrejer. Behöver fler lådor!

Sedan har Linda varit på Peema idag. Hon fick med sig en liten önskelista från mig så jag hoppas hoppas att grejerna jag ville ha fanns. 2 olika fjärilspunchar från MS bland annat.

Follow DeadUntilDark Pysslar.

2 kommentarer:

  1. Jag har inte hört något mer nu, antar att jag inte får mina grejjer trots allt =/

    SvaraRadera
  2. Fick mejl idag om att de inte kan skicka min order då allt är slutsålt... =/

    SvaraRadera

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...