fredag 20 augusti 2010

Färdiga Tildor.

Cute va! Jag tillbringar min fredagskväll med att måla massa Tildor. 10 st sötisar, med stickles och 3d-lack på. Jag har inbjudningar att göra. Har inte riktigt kommit på hur jag ska göra dom bara, hur jag ska vika och vilka fler stämplar jag ska använda. Har inte alla papper färdiga heller. Men det ger sig. :) Har beställt hem fler ms-punchar jag funderar på att använda, branches..
På söndag ska jag på min första scrap-träff, det ska bli otroligt skoj. :) Ha en trevlig helg alla läsare!

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar på min blogg,blev så glad!! =) Såg ut att bli spännande kort med Tildor på...dom är lätt beroendeframkallande(sjuk långt ord) dessa små stämplar!
    Kram Maritha

    SvaraRadera

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...