söndag 26 december 2010

Pappersförvaring.

Mina julklappspengar kom väl till användning. Idag har vi varit på Ikea och köpt mig ett jaliusiskåp att förvara mina papper i. Efter lite modifiering med borrmaskinen så får jag rum med mina 30x30-papper.
Så efterlängtat! Innan har jag haft mina papper på hög, och de blir inte så fina i kanterna när man bläddrat 511 gånger i den där högen. Nu har jag sorterat mina papper efter färg så nu är det mycket lättare att hitta och se vad man har.

Ser ni dessutom vad som ligger under mina papper? Min Ultimate Pro jag fick i julklapp av Pär. ♥♥ Har gjort några askar med den att förvara mina kort i. Ska bli kul att verkligen lära sig den, men det tar nog ett tag.

Pengarna som blev över har jag beställt mycket fint för. Papper, alfabet, stämplar, blommor och Magnolia-dies. Hoppas posten kommer med massa roligt i brevlådan nästa vecka.

För övrigt har jag några julprojekt jag gjort som jag missat lägga upp här i bloggen. Imorgon mina vänner. :)

Follow DeadUntilDark Pysslar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...