måndag 26 september 2011

15, 16 & 17 / 100.

Beställning på ett pojkkort. Skater Ian funkar till de flesta, han är ju så snygg!! :D

Ytterligare en beställning på ett pojkkort. Skater Ian hänger med även där. Jag gillar färgerna på detta kortet jättemycket (det är samma papper jag använde på Devins bokmärke). Nu är detta kortet fotat innan jag ens lagt det på vit kortstomme så detajer man lagt till med crackle, stickles och glossy efteråt syns tyvärr inte.. Men men, så blir det när man gömmer fota innan man levererar! :)

Detta är ett kort gjort med en digistämpel som Josefine gjort. En himla duktig tjej som också är med i den här pysselgruppen jag är med i på Facebook. En av utmaningarna var att skapa något med hennes stämplar, detta var mitt bidrag. Länk till hennes andra stämplar hittar du HÄR.

Annars går det himla segt med mit scrappande för tillfället. Jag är alldeles för trött på kvällarna och på dagarna tar jobbet eller barnen all tid. Imorgon är det iaf dags för tisdagsträff, då ska det minsann skapas. Jag har inte kunnat vara med på superlänge eftersom Pär varit iväg på resjobb. Så det ska bli himla skojigt. :)

En annan rolig sak är att jag väntar på specialleverans från USA. Vad det är får nni se när jag får hem den.. ;)


Follow DeadUntilDark Pysslar.

Photobucket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...