måndag 12 september 2011

LO - Tulle. 10/100






Min syster har tyvärr fått avliva älskade Tullenbullen efter en tid då han haft mycket ont i sina leder och fått gå på massa smärtlindring. Tulle var en hund som fick allas hjärtan att smälta, vart han än kom och gick. Underbara skrutthund, han är så saknad.
Jag är med i en pysselgrupp på Facebook där en av tjejerna lagt upp en skiss som jag skapade efter. Ville så gärna ge min syster något som minne.

För den som vill kika på underbaringen så finns här ett klipp som min syster gjort.



Follow DeadUntilDark Pysslar.

Photobucket

1 kommentar:

  1. Vilken underbar hund, verkar helmysig, förstår att han lämnar ett stort tomrum efter sig.
    En riktigt snygg LO - blir ett väldigt fint minne!

    SvaraRadera

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...