måndag 9 april 2012

Scraplagret CC - Kortkit.



Scraplagret har haft (eller har till ikväll) påskcrop. Jag lyckades få tag i deras kortkit, ett till mig och ett till Jennie. Utmaningen gick ut på att använda något av allt som var i kitet.
Kitet innehöll:

Brun cs
Mörkrosa cs
3 mönstrade papper i rosa, turkost och beige
3 doileis
1 brun blomma
en paket rosa pärlor
ett ljusblått självhäftande band
och ett randigt band.

och så här blev mitt kort, jag har inte lagt till något mer än att jag färgat pärlorna med promarkers och det ljusblå bandet med distressdyna för att det skulle matcha resten:


Follow DeadUntilDark Pysslar.

2 kommentarer:

  1. Vilket fint kort och så sött med snöret som tittar ut under blomman :) Du är så bra på att scrappa så att det ger en mysig känsla men ändå med fokus på motivet. Tack för bidraget Linda :)

    SvaraRadera
  2. Kanonfint kort!! Gillar detta jättemkt! Så rent och snyggt men ändå mysigt!
    Tack för ditt bidrag till Scraplagret!

    SvaraRadera

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...