fredag 6 april 2012

Vinst, yeey!

Åh, det är så kul att jag blev helt gråtfärdig och hoppade runt i sängen när jag igår upptäckte att jag vunnit med mitt stafflikort hos http://blogg.youdo.se
Pär (min man) skrattade ganska gott åt mig. :)
Med tanke på att det blivit en del vinster nu under mina 2 scrapår så tänkte jag samla ihop alla och göra en ny sida här i bloggen att lägga upp dom på. Kul att ha för mig själv att kika på. :)
Långfredagen idag. Jag inleder med ett dygn på jobbet. Min fina Pär fyller år så det får firas på söndag. Glad påsk allesammans!

1 kommentar:

  1. Grattis till vinsten, ditt kort är superfint. jag har också jobbat idag det gick bra för ute vräker snön ner. Glad Påsk. Kram Nina

    SvaraRadera

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...