onsdag 26 september 2012

Papegojkort.

För ett tag sedan hade jag tur att vinna första pris hos Songbird Challenge Blog. Priset bestod i 4 valfria stämplar hos Meljen´s Design. Jag bad Devin (min son) att kolla igenom stämplarna. Han är bjuden på några kalas framöver och då bad jag honom välja stämplar som han tyckte skulle passa kompisarna. Denna papegojan är då en av dom! Devin bestämde hur kortet skulle se ut, och jag skapade.
Med detta kortet är jag med och tävlar i senaste utmaningen hos Songbird - Defying Gravity.

Follow DeadUntilDark Pysslar.

2 kommentarer:

  1. What a fab image and wonderful colours. Love the banner. Thanks for joining us at Songbird Challenges and good luck.
    Hugs Sue W.

    SvaraRadera
  2. Bra val av Devin, jag gillade också papegojan! :)

    SvaraRadera

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...