torsdag 15 november 2012

Ett dopkort och stämplat ljus.


 Hej mina vänner!

Nu har jag pysslat i mycket rååååsa. Varför är det så mycket enklare än med andra färger? Är det fler än jag som tycker så?
En beställning på ett stämplat ljus och ett dopkort. Till en liten Hailey! Det vackraste flicknamnet jag vet. ;) Och faktiskt den enda, förutom vår dotter, som jag vet heter det.

Bebisstämpeln från Forma Hantverk är en stor favorit, både hos mig och de som önskar kort till små barn. Här har jag även stämplat den på servett och sedan smält in i ljuset för att det skulle matcha kortet. Texten på ljuset är utstansad med Timpans alfabet Typeset.

Jag har sytt runt kanterna på kortet. Återigen undrar jag, varför gör jag inte det oftare?! Korten känns så mycket lyxigare och mer välarbetade då. Fast det är dom ju också.
Mycket blommor, pärlor och stickles - så som jag gillar det. Och så den fina trollsländan från Magnolia, med massa Star Dust Stickles på. Den dien fick jag av bästa Sophie, Tack snälla! (och in och kika på hennes läckra alster ni sominte redan gjort det)

Ha en fin dag!

Closeup.

Follow DeadUntilDark Pysslar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...