fredag 16 november 2012

Julkort med nedräkning.

Jag skulle ha scrappat idag på dagen då det var ljust ute, men det kom annat emellan och sedan glömde jag bort det. Ikväll kom jag på, "Just det - veckans julkort till Scrapbutiken skulle jag gjort idag!" Kl 23.59 går utmaningen ut och jag hann, den här gången också. Men fotot på julkortet är uruselt, mobilkamera + kvällsljus är en dålig kombination. Jag får ta ett foto i dagsljus imorgon och lägga in så att man ser bättre.

Denna utmaningen gick ut på att man skulle räkna ner saker från 10 på kortet.
Såhär blev min lista:
10 st guldpärlor.
9 st utstansade grankvistar
8 st snöflingor (jag har satt ihop 2 olika sorter)
7 st blompärlor från en ljusmanschett (de guldiga bland blommorna)
6 st bokstäver
5 st blommor
4 st blingstenar (de röda i snöflingorna)
3 st cardstock
2 st mönstrade papper
1 st bild på en tomte


Bättre bild, tagen i dagsljus:



Follow DeadUntilDark Pysslar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...