torsdag 22 juli 2010

Bröllopskort.

(Klickbar bild.)
Då var beställningen klar och efter kundens önskemål och mina idéer så blev resultatet såhär.
Hon hade sett kortet som jag gjorde till min syster och ville ha ngt liknande. Inte för mycket blommor och ganska cleant. Hon är toknöjd och det är huvudsaken. :)

Texten är sticklad (kan man säga så!?) och lackad.
Fjärilen är utstansad i rött papper och chalkad (säger man så också egentligen!?) med svart distress och sedan har jag lagt crackle accent över. Och så några svarta halvpärlor.
Den fina stämpeln är från Magnolia. Det är ganska mycket stickles, bland annat frosted lace på för att klänningen ska bli mer levande. Blommorna går i lila då tjejens favoritfärg är just lila. På kronan och brudbuketten har jag lagt på lite lack.
Över allt har jag sprutat lite skimmer så det inte blir så platt och tråkigt.

Follow DeadUntilDark Pysslar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...