tisdag 27 juli 2010

Jennies kort.


Jennie fyllde år i fredags har jag suttit och gjort ett kort till henne. Ett rosa med massa glitter, så som Jennie gillar det. ;)
Är väldigt missnöjd med att jag fick Grattis-stämpeln snett. Men det gick ju inte ändra på när det väl var gjort.
Den stora rosa rosen har jag gjort själv med mina blomstansar jag köpt. Ska visa sedan.
Grattis-stämpeln från Inkido är embossad med rosa glitter. Och så på med lite extra rosa Stickles.
Fjärilen är embossad med samma rosa glitter. Där har jag också lagt lite guldstickles på.
Magnoliastämpeln är det också massa massa Stickles på som ni kan se. 3d-lack på vingarna. :)

Jag har som avslutning sprutat på lite skimmer på hela kortet som jag blandat ut med vatten.

Follow DeadUntilDark Pysslar.

1 kommentar:

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...