onsdag 19 januari 2011

Grattiskort i rosa.

Jag hade lite scrapabstinens en kväll, men ingen beställning så det fick bli ett grattiskort i rosa till ingen alls att stoppa ner i reservkortslådan.
Misslyckades med färgen på ansiktet, den blev alldeles för mörkt när jag blandade till den. Men nu har jag beställt en annan nyans på distressdyna som jag hoppas ska bli bättre. Sömmarna är inte de snyggaste, men det ska väl synas att det är hemmagjort. ;)
Dessutom måste jag köpa akvarellpapper. Det blir inte bra att måla på albumbladen. Jag kladdar för mycket att de löses upp.

Men det för jag ta efter mitt köpstopp! :D

Imorgon läggs en stor blombeställning från England. Jag väntar dessutom hem en beställning från scraplagret som kommer imorgon. Bland annat stämplar och papper från Magnolias nya kollektion. Men här är det stopp! Efter imorgon får jag inte handla några scrapsaker förrän jag gjort 25 alster. Nedräkning ser ni till vänster här på sidan. Det kommer bli svårt att inte klicka hem massa godsaker, men jag måste för tusan använda allt jag köper på mig. :D

Follow DeadUntilDark Pysslar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...