torsdag 27 januari 2011

Grattiskort i varma färger.

Klickbart foto.

Jag fick en beställning på ett grattiskort som skulle gå i varma färger. Gärna rött, gult och grönt. Och det fick jag nog till. :) Tycker faktiskt att det är svårt att arbeta med just med dessa färger. Kan kanske vara för att jag mest har grejer som passar ihop med rosa. ;)

Stämpeln är från Magnolias nya kollektion. Den är distressad. Har tagit en massa foton på hur jag gått tillväga när jag målat den, men jag har inte kollat om det blev bra. Blev det det så ska jag lägga upp dom senare här.
"Ramen" är utstansad i pappret och så har jag lagt stämpeln bakom. Pappret är från Mariposa. Fjärilen är utstansad i samma papper. Den har jag distressat i kanterna. Lagt Crackle Accent på och sedan guldstickles. Stickles är det som ni ser även på alla rosor. Bladen är utstansade med en die från Magnolia.


Follow DeadUntilDark Pysslar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...