söndag 30 januari 2011

Julkort nummer 2.

Jag misslyckades med färgkombinationen på blommorna. Lika bra att börja med att påpeka det det så ni inte tror att jag är jättenöjd med det hela. ;)
Men men. Här är mitt julkort nummer 2 för i år. Gjorde det lite snabbt under Haileys vila idag. Eller ja, stämpeln var färdig sedan innan. Finns inte så mycket att säga egentligen om kortet, det är så enkelt gjort..

Mia, tack för ditt mail. Jättekul att du svarade!
Det kommer några bilder framöver som visar lite hur jag gjort när jag distressar. Inte några detaljer, men en liten översikt iaf. Jag har massor kvar att lära så när jag väl lyckas med en stämpel blir jag helt överglad. Jag vet inte hur många som hamnat i papperskorgen. ;)

Follow DeadUntilDark Pysslar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...