torsdag 3 februari 2011

Ljusbeställning.

Klickbar bild.

Jag är så otroligt glad. Det trillar in massor med beställingar på altrade och stämplade ljus. Nu har jag 5 st till att göra, och det är bara sååå kul!
Ska köpa på mig lite fler stämplar nu som passar till, både text och motiv. Ja, jag har köpstopp. ;) Men för de pengarna jag tjänar på ljusen nu måste/vill jag lägga på grejer till dom. Måste ju kunna göra fina grejer till kunderna och inte låta dom bli lidande av köpstoppet. :)

Iaf, dessa rosa ljusen fick jag i veckan av en kund. Jag fick fria händer med dom. Blev lite orolig först att det inte skulle gå att stämpla på dom eftersom det rosa stearinet bara var ett tunt lager. Men det gick bra, bara man är snabb så att det vita inte lyser igenom.
Brickan är hennes egen och den blev ju så otroligt fin till!

Follow DeadUntilDark Pysslar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...