lördag 19 februari 2011

Min första LO!

Nu har jag gjort min allra första layout, LO.
Jag har varit lite skeptisk till att göra dom innan, har känt det som att jag nog är en kortmakare. Men suget efter att testa göra en LO har kommit smygande när man sett hur mycket fint andra gör och igår hittade jag en skiss HÄR som jag kände att jag ville göra något efter. Och det var så kul!

Efter mitt köpstopp kommer jag köpa mig ett album, för det kommer absolut att bli fler LO´s. Jag har ju miljoner fina foton att föreviga på det här sättet. :)

Detta fotot är på mig och Devin från nyårsafton 2009. Min fina mysunge.

Bilderna är klickbara.




Follow DeadUntilDark Pysslar.

6 kommentarer:

  1. Oj! Jätte fin. Du har grym stil på dina grejer!

    SvaraRadera
  2. Grymmesnyggt Linda!

    SvaraRadera
  3. Den är riktigt snygg!! Gillar färgvalen och att den inte är så överdekorerad! Du är så duktig!

    SvaraRadera
  4. Tack tjejer, det värmer verkligen med era kommentarer! <3

    SvaraRadera
  5. Jätte snyggt Lo.
    Det svarta pappret va grymt härligt.
    / Elin

    SvaraRadera
  6. Ååå, så lekker denne var! Mye flott å se i bloggen din :)

    Klem, Gry-Heidi :o)

    SvaraRadera

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...