fredag 4 februari 2011

Bebiskort. Utmaning.

Update 6 feb. Detta bidrag till Månadens Utmaning var inte giltigt eftersom jag kombinerat två utmaningar i en och samma. Det strider mot deras regler, så klumpigt av mig att inte läsa dom ordentligt. Så jag får göra ett nytt bidrag dit så att jag kan vara med och tävla. :)

Klickbar bild.

Jag tänkte vara med i två utmaningar med detta kortet.
Jag hittade skissen inne på StampARTic, så det är ena utmaningen.
Den andra utmaningen hittade jag på Månadens Utmaning. Där vill dom att man skapar något från frasen "Vår bästa tid är nu" och då tänkte jag genast på min höggravida syster och lilla Olle hon bär i magen. Hennes och sambons första barn. Hon har idag 11 dagar kvar till beräknad födsel så den lilla skrutten kan äntra världen när som helst. Och som vi alla längtar efter honom.
Så detta bebiskort är gjort till min ofödda systerson.

Jag har nu gjort 8 av 25 alster. :)

Follow DeadUntilDark Pysslar.

2 kommentarer:

  1. Ett helt underbart kort, som vi tyvärr måste anse ej giltigt till vår utmaning. Det står klart och tydligt i regleran att bidraget ska vara skapat enbart för Månadens Utmaning, vilket inte är fallet här. Välkommen med nytt bidrag.
    /Mvh teamet bakom Månadens Utmaning - genom ScrapLinda

    SvaraRadera
  2. Så himla klumpigt (och typiskt) av mig att inte läsa reglerna ordentligt.
    Jag får helt enkelt sätta mig vid scrapbordet och göra ett nytt alster så att jag kan vara med i tävlingen igen. :)

    SvaraRadera

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...