onsdag 6 juni 2012

Bröllopskort.

Äntligen har jag fått hem den där stansen jag suktat efter så lääääänge. PAP - Cherish från MS. Hade en beställning på ett bröllopskort så givetvis ville jag använda stansen, den är så elegant. Så snygg!
Och så har jag äntligen fått tag på en stans som kapar av hörnen, omvänt liksom. Det gillar jag då jag varit på jakt efter en himla länge, men inte velat beställa från USA. :)
Texten är utskriven från datorn, och så har jag använt mina spellbinders och gjort hjärtan.
Alla blommor är från WOC. Den vackra svalan är en charm från Tim H. Alla papper är från Maja Design, Vintage summer.

Insidan och baksidan är också dekorerade med papper därifrån, samt min personliga stämpel. Men det glömde jag ta kort på innan jag skickade iväg det på posten. Hoppas posten sköter sig så att det kommer fram välbehållet! ;)

Follow DeadUntilDark Pysslar.

2 kommentarer:

  1. Ett helt underbart bröllopskort med ljuvliga färger. Såå fint du har dekorerat. Ha en bra dag. Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart bröllopskort! Det finns inte möjlighet att beställa ett liknande? //Emma

    SvaraRadera

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...