tisdag 12 juni 2012

Snabbscrappad Rulletulla.


YouDo har en utmaning HÄR i sin blogg där man skulle göra ett alster med (mid)sommarkänslor. Jag har jobbat dygn nu och jag satte mig vid scrapbordet så fort jag kom hem idag. Sömn, vem behöver det!? ;) Efter en timme var LO:n klar! Snabbscrappat minsann. :)
 
Fotot föreställer min dotter som busade till det en kväll och "smet ut" på trappan innan läggdags, jag kallar henne för Rulletullan. :) För mig är det fotot och färgerna som gör det somriga här.

Materialet som kommer från YouDo är alla blommorna, bradsen, blomstämpeln, stämpeldynan, textstämpeln (mot okända hav), washitejpen och pärlorna.


Follow DeadUntilDark Pysslar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...