måndag 18 juni 2012

Vintagekort och köpstoppsbevis.

Pappersbiten har liftutmaning denna månaden. 
Såhär blev mitt bidrag med en gömd tag bakom vintagebilden. 
Fågelburen med den lilla fågeln inuti är det senaste tillskottet i min die-låda. Den kommer från Timpan.
Stämpeln på tagen är min senaste vinst från SS (jag har glömt att berätta och visa att jag vann förra månadens skissutmaning). Den kommer från Vilda.

(Klickbar bild)


Kortet man skulle lifta ser ut såhär! :
Jag tog vara på klockan, tagen, fågel med fågelbur och rosetten.

Och så var det ju det här med handlandet.. Jösses så mycket finfina saker jag köpt på mig sista tiden. Och för att jag också ska använda dom och inte bara sitta och klappa på dom så har jag och Linda, Citronlime, kommit överens om ett köpstopp. 50 alster ska skapas innan nästa köpetillfälle (med undantag för förbrukningsvaror och bra reor)! 
Här ser ni bevis på det! ;)



Follow DeadUntilDark Pysslar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...