tisdag 26 juni 2012

Till gudmor.

Det har faktiskt skapats en hel del vid mitt scrapbord de senaste dagarna. Jag är uppe i 9 st alster av mina 50 jag ska göra innan jag får handla igen. Egentligen är det fler, men alla dopinbjudningarna jag gjorde räknar jag bara som 1. Jag är bara lite seg på att blogga mina alster, får se om jag ens bloggar alla jag gjort hittills.
Här kommer iaf en beställning på ett kort som skulle ges bort.
De små vita blommorna jag använt längst till vänster är tyvärr slut nu. Jag har ju en katt (Juni) som envisas med att äta upp mina scrapblommor. Nu har hon till och med börjat äta på mina färdiga kort så nu gäller det att jag ser upp med vart jag lägger dom på tork. :S



Follow DeadUntilDark Pysslar.

3 kommentarer:

  1. Hej på dig!
    Så roligt att du tycker om mina dop/babykort det har blivit några under åren...
    Alltid roligt att få nya bloggare som tittar in så jag får chansen att titta runt på nya sidor för mig, jätte kult kommer gärna tillbaka...och tittar på allt fint du gör.
    Underbart gudmor kort, men blommorna smakar tydligen gott, är alltså inte bara vackra att titta på.hii hii
    Min hund vill gärna gräva i min bandlåda och gömma sitt ben, matte är inte så glad åt detta men kan inte låta bli att le när han står och viftar på svansen och tycker att han är jätte duktig. Går inte att älska dem ändå...
    Ha en fin helg!
    Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt kort.
    Förstår att katten inte kan motstå de fina blommorna...

    SvaraRadera
  3. Såå fint kort du har gjort. Vackert med alla blommor. Du får ha en bra dag. Kram Nina

    SvaraRadera

Följ min blogg här:

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...